Reklamacje & Zwroty


 
ZWROTY

Przesyłkę można zwrócić w ciągu 30 dni od daty odebrania paczki. Jeśli minęło 30 dni od odebrania przesyłki, niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany. Prosimy o kontakt pomoc@bejessa.pl w celu rozpatrzenia zwrotu.

Aby kwalifikować się do zwrotu, twój przedmiot musi być nieużywany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Aby dokończyć zwrot, potrzebujemy dowód zakupu oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Uwaga! Przesyłki zawierające zwrot towaru prosimy wysyłać za pośrednictwem firmy InPost – użycie innej metody wysyłki może wydłużyć proces zwrotu.

ZWROTY ŚRODKÓW

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony, a zwrot środków automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu 14 dni od zaakceptowania reklamacji.

PÓŹNE LUB BRAKUJĄCE ZWROTY

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Przed zaksięgowaniem zwrotu środków często występuje pewien czas przetwarzania.
Jeśli to wszystko zrobiłeś i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@bejessa.pl
 

WYMIANY 

Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam produkt, wyślij do nas e-mail na adres pomoc@bejessa.pl, następnie otrzymasz drogą elektroniczną instrukcję odnośnie Twojej wymiany.

Będziesz odpowiedzialny za pokrycie własnych kosztów wysyłki związanych ze zwrotem produktu. 

W zależności od miejsca zamieszkania czas, jaki może zająć dotarcie wymienionego produktu, może się różnić.

Jeśli wysyłasz przedmiot o wartości przekraczającej 200 PLN, powinieneś rozważyć skorzystanie z śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Jeżeli nie otrzymamy towaru z powrotem, nie możemy zagwarantować zwrot środków.

 

 
 

Formularz zwrotu