FAQ – Najczęściej Zadawane Pytania

Zakupy – Zamówienia na stronie Bejessa.pl

Czy macie sklep stacjonarny?

Nie, niestety nie mamy sklepu stacjonarnego, ale zamówienie można odebrać osobiście w naszym biurze we Wrocławiu.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie z naszego sklepu Bejessa można złożyć na stronie internetowej, telefonicznie, mailowo oraz przez Facebooka. 

Czy mogę złożyć zamówienie drogą telefoniczną lub mailowo?

Tak, zamówienia można składać drogą telefoniczną jak i przez wiadomość e-mail.

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Anulacja jest możliwa jedynie przed nadaniem przesyłki.

Po nadaniu paczki kurierem można dokonać zwrotu produktu w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

Czy jest możliwość zmiany złożonego zamówienia?

Można dokonać zmian poprzez wpisania komentarza do składanego przez Państwa zamówienia, np. o zamianie naszyjnika, dedykacji.

O zmianie w zamówieniu, przed nadaniem paczki, można również poinformować nas telefonicznie lub mailowo. 

Czy modele biżuterii, które kiedyś były na stronie wrócą ponownie do sprzedaży?

Niektóre modele jak najbardziej wrócą do regularnej sprzedaży, bądź na bieżąco i polub nas na Facebooku i Instagramie.

Czy sprzedajecie Państwo coś poza naszyjnikami

W naszej ofercie oprócz naszyjników znaleźć można również srebrne bransoletki i kolczyki, które pięknie będą wyglądać w zestawie z jednym z naszych srebrnych naszyjników.

Czy sprzedają Państwo naszyjniki męskie?

Oczywiście mamy w swojej ofercie również łańcuszki męskie z dedykacją dla męża lub dla syna

Czy sprzedajecie same wisiorki?

Prowadzimy sprzedaż wyłącznie zawieszek wraz z łańcuszkami.

Sposoby Dostawy

W jakim terminie kurier doręczy moje zamówienie?

Dostawy naszych produktów odbywają się od poniedziałku do piątku. Zamówienie realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych. Korzystamy z usług InPost oraz UPS.

Przesyłki kurierskie (kurier UPS) w 95% przypadków docierają do Odbiorcy 24 godziny od nadania paczki. W przypadku wysyłki do Paczkomatów InPost czas na umieszczenie paczki do Paczkomatu to 48 godzin.

Jakie są koszty wysyłki?

Przesyłki kurierem UPS realizujemy z przedpłatą (koszt 12,99 zł)  oraz z możliwością zapłaty u kuriera (koszt 19,99 zł).

Przesyłki do Paczkomatów InPost to koszt 12 zł. 

Czy można dokonać zamówienia poza granice Polski?

Tak, kurier UPS dostarcza poza granice Polski o informację dotyczące cennika należy kontaktować się z działem obsługi klienta.

Czy jest możliwość śledzenia wysłanej przesyłki?

Po wysłaniu przez nas paczki dostają Państwo na maila link do śledzenia przesyłki, jeśli nie dostaną Państwo takiej informacji, to można w tej sprawie kontaktować się z nami mailowo, bądź telefonicznie.

Reklamacje i Zwroty

Co mam zrobić, gdy zakupiony naszyjnik mi się nie spodoba?

Jeśli nie spodoba Ci się kupiona biżuteria. Możesz zwrócić swoje zamówienie, a my zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni bez żadnych pytań.

Wystarczy wypełnić formularz i nam go przesłać na pomoc@bejessa.pl

 

Co mam zrobić, gdy otrzymałem wadliwy towar?

W takim przypadku należy się niezwłocznie skontaktować z działem obsługi klienta w celu weryfikacji wady produktu i ustaleniu dalszych działań.

Szczegóły Produktów

Czy intensywne użytkowanie naszyjnika wpływa na stan zachowania biżuterii?

Nasza biżuteria jest dodatkowo rodowana, co sprawia, że jest trwalsza i zachowuje swój blask na dłużej. Oczywiście, ścieranie jest nieuniknione. Jednak będzie to minimalne i w długim okresie czasu.

Z czego wykonany jest naszyjnik?

Łańcuszki oraz zawieszki wykonane są ze srebra o najwyższej możliwej próbie 925 oraz pozłacane 24-karatowym złotem.

Srebro jest dodatkowo poddane procesowi rodowania dzięki czemu jest trwalsze i nie uczula.

Czy biżuteria ma certyfikat wykonania najwyższej jakości?

Tak, nasza firma daje certyfikat jakości. Każdy nasz produkt wykonany jest z najwyższą dokładnością i z najlepszej jakości produktów.

Czy Państwa produkty nadają się na prezent urodzinowy?

Jak najbardziej- każde pudełko z naszyjnikiem ma dołączoną specjalną dedykację. To idealny pomysł na spersonalizowany prezent dla bliskiej osoby.

Jakie dedykacje mają Państwo w ofercie?

Mamy szeroką gamę dedykacji dla drugiej połówki, ale także dla córki, przyjaciółki czy siostry.

Jakie kamienie znajdują się w Państwa naszyjnikach?

Część naszych naszyjników ozdobiona jest błyszczącymi cyrkoniami w różnych wariantach kolorystycznych.

Newsletter

Jakie korzyści płyną z dołączenia do newslettera na naszej stronie BEJESSA?

Po zapisaniu się do Newslettera na naszej stronie otrzymują Państwo na maila kod promocyjny na 10% oraz maile dotyczące nowości w naszym sklepie.